Kisah aku, kau, dia dan mereka

Dalam menjalani kehidupan seharian, pelbagai cabaran dan rintangan ditempuhi. Suka dan duka adalah penambah perisa dalam pengalaman itu. Apa yang aku tulis di sini adalah melalui pengalaman atau pengamatan aku dalan sesuatu hal samada yang ku tempuhi sendiri ataupun melalui pembacaan atau pengalaman insan yang sudi berkongsi cerita dengan aku.

Buat perempuan mahupun lelaki, kita semua punya kelemahan, kekuatan dan keistimewaan tersendiri. Namun begitu setiap kelemahan yang muncul seringkali amat jelas dimata orang. Justeru itu kita tidak perlu lekas melenting andai di tegur kelemahan itu sebaliknya terimalah kritikan atau teguran itu satu panduan untuk kita terus memperbaiki diri sendiri...

Semoga kita sentiasa bermuhasabah diri sendiri untuk menjadi insan yang terbaik kepada semua...

Wednesday 19 October 2011

Kalut

Wah sehari dua ni memang kalut
sebabnya?
Moto GP this weekend!
Banyak benda kena buat
first settling the sponsored motorcycles for SIC
(ada cerita masa nak hantar moto ni...in next entry)
in return he he he dapat tickets for Moto GP
masa ni la ramai betul kawan aku
minta tiket la katakan
but then sorry guys
I have to follow boss 's instruction on the distributions
aku sendiri tak ada ticket...

then celah-celah tu dapat pulak request for sponsorship for Tanjung Run 2011
nasib baik dah ada approval dari pihak teratas
senang kerja aku
besok dah boleh hantar motor ke Governor' Resindency :)


setel satu bab datang pulak last minute event participation
manpower dah tak cukup
mujur ada dealer yang sanggup berkerjasama
lega rasanya....

so hujung minggu ni..
Sepang here I come......!

No comments:

Post a Comment