Kisah aku, kau, dia dan mereka

Dalam menjalani kehidupan seharian, pelbagai cabaran dan rintangan ditempuhi. Suka dan duka adalah penambah perisa dalam pengalaman itu. Apa yang aku tulis di sini adalah melalui pengalaman atau pengamatan aku dalan sesuatu hal samada yang ku tempuhi sendiri ataupun melalui pembacaan atau pengalaman insan yang sudi berkongsi cerita dengan aku.

Buat perempuan mahupun lelaki, kita semua punya kelemahan, kekuatan dan keistimewaan tersendiri. Namun begitu setiap kelemahan yang muncul seringkali amat jelas dimata orang. Justeru itu kita tidak perlu lekas melenting andai di tegur kelemahan itu sebaliknya terimalah kritikan atau teguran itu satu panduan untuk kita terus memperbaiki diri sendiri...

Semoga kita sentiasa bermuhasabah diri sendiri untuk menjadi insan yang terbaik kepada semua...

Tuesday 1 November 2011

Hujung Minggu Yang Penat tapi Indah.......Part 2

aku resa bosan kat ofis sekarang ni
so sambung cerita semalam...
malam tu opening artist ialah Head of Security, Sanusi
nyanyi lagu Broery..
pastu geng aku dari CCD..
wah tak sangka..
orang kecil tapi suara besar!
cutekan si Aryn penyanyi tu....?

dan mc untuk malam tu 

she's beautiful!

so bila sampai masa main artist nak perform
Sarimah kata main artist tak jadi datang
aku off coz tak percaya sebab masa awal tadi semua orang tengok video

si Azie nak pergi toilet la plak....
aku dah bising cakap jangan pergi mana2
sebaik Azie langkah keluar dewan 
Sanusi naik stage nyanyi lagu Lelaki Ini
dan lepas dua bait........
dia muncul....
lalu tepi aku sam bil nyanyi
(kan aku cakap ada advantage meja aku tu...)
wah....aku sempat pegang tangan dia sambil pose gambar bersama
tapi bukan dari kamera Azie sebab dia tak de...
sampai sekarang masih tak dapat kesan photographer tu...
tapi lepas tu Anuar datang lagi
so aku ambil gambar lagi...... :)

yang best Anuar siap interview aku....


ha..ha..makcik sebelah tu cam jealous je kat aku.....

memang seronok tak leh cakap le....
walaupun tidur pkul 2.30 pagi dan kena bangun awal untuk ke Sepang lagi aku  puas hati!

Pagi esok pukul 7.30 ke Sepang lagi
tunggu geng club, staff dan agensi kerajaan ambil tiket dari aku
pukul 3.30 aku gerak balik ke Jitra...
Letih tak terkata...so aku singgah RnR Sungai Buloh untuk lelap sebentar
sambung perjalanan pukul 4.30petang dan sampai rumah pukul 9.00 malam
sampai rumah baru aku tahu Marco Simoncelli kemalangan...
R.I.P Marco!

Letih...tapi indah!

2 comments:

  1. He he Wata....
    Tangan Anuar..........
    lembut.....
    malu pulak bila dia pegang tangan I yang kasar ni......

    ReplyDelete