Kisah aku, kau, dia dan mereka

Dalam menjalani kehidupan seharian, pelbagai cabaran dan rintangan ditempuhi. Suka dan duka adalah penambah perisa dalam pengalaman itu. Apa yang aku tulis di sini adalah melalui pengalaman atau pengamatan aku dalan sesuatu hal samada yang ku tempuhi sendiri ataupun melalui pembacaan atau pengalaman insan yang sudi berkongsi cerita dengan aku.

Buat perempuan mahupun lelaki, kita semua punya kelemahan, kekuatan dan keistimewaan tersendiri. Namun begitu setiap kelemahan yang muncul seringkali amat jelas dimata orang. Justeru itu kita tidak perlu lekas melenting andai di tegur kelemahan itu sebaliknya terimalah kritikan atau teguran itu satu panduan untuk kita terus memperbaiki diri sendiri...

Semoga kita sentiasa bermuhasabah diri sendiri untuk menjadi insan yang terbaik kepada semua...

Thursday 3 November 2011

Gotong Royong

Esok di office ada gotong royong
aku dalam group A
Leader aku seorang Senior Manager
Tiba-tiba petang semalam dia suruh aku coordinate
sebabnya hari ni dia cuti
hish....

so aku minta managers semua hulur duit sponsor makan minum kami
he he berjaya juga dapat kutip duit
harap-harap semua orang yang terlibat esok tak mengelat....

2 comments:

  1. cek jah....happy birthday sayang...

    ReplyDelete
  2. finally dapat gak komen...sihat ker
    sibuk keja...jom kita bercuti sama nak?

    ReplyDelete